joi, 1 octombrie 2009

Totul pentru fotbal


Iar am luat leapsa: am fost foarte convins ca eu am dreptate si ca AFC-ul greseste in privinta fotbalului.
Mai exact, credeam ca pentru ei fotbalul inseamna "microbeala" si nu joc efectiv, adica fotbal = a tine cu o echipa, nu fotbal = a transpira alergand dupa minge.
Numai ca in seara asta afecistii m-au luat cu ei la sala si mi-au demonstrat ca ma insel: s-a jucat fotbal intr-un ritm teribil si cu un angajament fizic de-am ramas tablou! Nici vorba de hahalerism pe teren, cum crezusem: baietii au jucat chiar fotbal, nu bambilici sau barbut.
Daca pana si eu, care-am fost portar, ma resimt acum din toate oasele, pai va dati seama cum sunt ceilalti?!
Ce dracu' caut eu la semi-maraton, stau si ma intreb. De ce nu se duce AFC-ul in plen, ca de putut, poate!

Niciun comentariu: