vineri, 7 martie 2008

Intalnirea din pamanturi

Eu as vrea sa va continui povestea genezei berilor de aur, dar daca nu ma lasa lumea rea?! Ce pot face, cum sa ma sustrag obligatiilor multiple, doar nu sunt de gumilastic! Si nici femeie nu sunt, cu atentie distributiva: sa merg cu troleul si sa ma uit si pe geam!
Aseara, cu colegii de la master, intr-o noua incercare disperata de a retrai studentia, evocand-o; cativa si cateva (sau invers, dar eu nu sunt filogin! stiu ca nu exista vorba asta, dar puteti deduce voi ce-am vrut sa zic, ca sunteti oameni cu carte), in jurul unei masute inghesuite, care cu o ciorba-n lingura, care c-un mic intre dinti, care c-o bere-n gusa (asta am fost eu, dar berea au fost de fapt patru). Carciuma "La Radu", o bucurie a simtului estetic (este nerenovata), gastric (frigaruile sunt grozave; da, da, bine, stiu ca nu exista "simtul gastric", dar, sincer, incep sa ma satur de carcotelile voastre!), bahic (aici sunt doctor), olfactiv (nu se fumeaza! o minune, parc-am fost in america...). Fetele n-au inceput inca sa se ingrase, incredibil - sau poate nu au salariile pe care pretind ca le au, n-am de unde sa stiu; baietii rotofei ca niste purcei, manca-i-ar tata pe ei de sefuleti in ascensiune, ca n-are cine sa le aminteasca vorba veche "invatul are si dezvat!" (cand mi se amintea mie proverbul asta, eram simultan plesnit si peste ceafa, spre buna memorare, probabil). Chestorul si cu mine ce mai aminteam, vag, de siluetele de sabii pe care le aveam toti, cand ne-am cunoscut la scoala (acum, adevarul e ca eu am stat cu burta supta toata seara, de era sa-mi vina berea inapoi pe nas!), ehe, ce timpuri...
Au ramas cu "siluete de sabii" doar fetele (ba ce-al dracu' sunt, ce imagini gasesc! Tare, nu: "siluete de sabii"! Manca-m-as de copywriter sa ma mananc!), da' cat o sa le mai tina si pe ele?! Aici viu si va intreb: cat? Cat o mai dura pana cand li se vor ingrasa si sufletele, asa cum li se vor ingrasa si trupurile, cat va mai dura pana cand rautatile textului cu corporatista Pitzi (repet, NU este al meu) li se vor putea aplica si lor...?
Cat mai mult, sper. Pentru cei care spera contrariul, a se consulta romanul "La femme a trente ans" al lui Honore de Balzac.

Niciun comentariu: