marți, 5 iunie 2012

Bucharest International Half Marathon


Apoi s-o gătat!

Mă rog, s-o gătat prima alergare pe anul ăsta, mai e aia din toamnă, de pe 3 octombrie. Dar acolo o să facem echipă de ștafetă, ca nu se mai poate. Pe Grecku nu-l luam în echipă, că e pricinos.

Rezultate: Erick a ieșit pe locul 163, cu timpul 1:49, Grecku a ieșit pe 260, cu 1:57, iar Gikă pe 387, cu 2:06. Dar trebuie să ținem seama că eu am fost și bolnav când eram mic, iar copiii mă băteau numai la vaccin. Astfel, totul se explică.

Față de alți ani, pot spune că anul ăsta nu m-a surprins prin nimic: am alergat ca prostul și n-am avut nicio revelație. De obicei... dar nu mai zic nimic, să nu ajungă revelațiile mele la urechile dușmanilor; nu pot să risc una ca asta!

Ca să vă faceți o idee, trebuie spus că au fost vreo 900 de înscriși, dintre care au terminat 663 de oameni. Cel mai bun timp a fost 1:03, iar cel mai slab 3:00. Nu râdeți ca proștii, că pentru ăla care-a alergat trei ore a fost mult, mult mai greu decât pentru marocanul care a luat locul I!

Nu închei înainte de a vă da vestea cea mare: pentru la toamnă și-au anunțat ”intențiile” domnii Julius și Sharky. Ca să nu mai vorbim de Dănel. Care n-a alergat de data asta, dar avea gura plină de vorbe de înțelepciune când am mers la berea de după. Tipic românesc, heya?

3 comentarii:

ciprian teodorescu spunea...

2 ghiersuri,mai draga:marocanu veni cu lou-costu'/si castiga postu'(sau prostu'???)
n-am gasit alta rima.

Andreea spunea...

te tii de maratoane vad :)

Mihai Buzea spunea...

@ andreea: ma tin, cum sa nu ma tin?! maratoanele sunt secretul tineretii vesnice... de nemurire nu mai spun!
:))