vineri, 9 septembrie 2016

Breaking news (1)

N-am mai scris de multa vreme pe blog dintr-un motiv mai mult decat foarte simplu: am muncit la carte. In principiu, va avea trei capitole, mari si late ("2014", "2015" si "2016"), fiecare impartit intr-o puzderie de subcapitole, cum i-o fi norocul. Deocamdata mai am de lucru la primul capitol, dar cred ca-l dau gata pana-n octombrie.

Acum, intrebarea care se (poate) pune este clara: si? Te-am intrebat noi ceva? De ce te bagi in seama? Vezi-ti de treaba ta ca e mai bine! Da, este adevarat, dar nu uitati ca eu nu-s altceva decat un spunator de povesti, iar "mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste pomana"; spunator de povesti adevarate, in cazul asta, dar, din punctul vostru de vedere, tot "povesti", adica scriitoreala literara, nestiintifica, buna doar pentru plaisir, deci... necitabila. 

Ergo, sper sa se petreaca urmatoarele: eu sa termin manuscrisul pana in ianuarie (1), Poliromul sa mi-l primeasca la lectura (2), sa le placa si sa decida sa-l publice (3), cartea sa apara pana in primavara (4), voi s-o puteti citi pe plaja cand mergeti in minivacanta de 1 Mai (5) si eu sa ma pot apuca dracului de cealalta, cea dura, greu de scris si greu de citit, adica de "Jimmy" (6), si s-o termin si p-asta pana in 2018, ca pe urma avem treaba. Si eu, si voi!

5 comentarii:

autorul spunea...

Bravo băi

autorul spunea...

Lol e cu aprobare?

Tutuianu Gabi spunea...

(7),pe urmă să avem noi trabă cu cititul. Vedem noi dacă e citibilă. Tu pregăteşte nişte beri din alea de aur să le bem pe urmă şi să îți spunem părerea la un foc lângă un refugiu pe munte. Poate să fie şi în 2018.

Mihai Buzea spunea...

@ Tutuianu Gabi: pai daca nici voi n-o s-o cititi atunci cine?! Iar la punctul be mic, sper ca nu, ca-n 2018 o am de scris pe cartea numarul trei, adica pe Jimmy.

:)

Mihai Buzea spunea...

@ autorul: daca eu sunt "autorul", ma bucur c-am ajuns sa ma comentez de unul singur!

:))