miercuri, 11 noiembrie 2009

Ghidul calatoriilor de iarna


A aparut azi la tarabe Ghidul calatoriilor de iarna, care include si texte semnate de Dana Macarie, Stefan Nica, Grig Bute, Gabi Drogeanu si Mihai Buzea. Unele texte sunt mai bune, altele mai slabe, cum s-a nimerit. Acuma nu fiti si voi moftangii!

Singura parte rea e ca s-a dat foarte repede: eu a trebuit sa umblu pe la trei chioscuri ca sa gasesc trei exemplare, mari si late (unul pentru mine, unul de imprumutat amicilor, unul de trimis sora-mii); ergo, daca nu-l gasiti azi, slabe sanse sa mai dati de el in alta zi!

p.s. exista acolo si un foarte interesant articol despre Asociatia AFC.

2 comentarii:

diana spunea...

ei, stim...dar sa vezi fetzele bietilor vanzatori de ziare cand am intrebat candid in miercurea cu pricina: "aveti bursucul gastric?" s-au jurat ca nu au auzit in viata lor de asa ceva...

misu spunea...

@ diana: tu esti trista ca n-ai gasit Bursucul la tarabe; da' inchipuie-ti cum am fost eu, cand n-au vrut sa ma primeasca in echipa de redactare a "Bursucului"!

de necaz am intrat in greva foamei. intram oricum, ca si asa nu mai aveam ce manca - dar'mite sa mai colind si prin restaurante...!