vineri, 13 noiembrie 2009

Revansa provinciei


Nu ma refer aici la Unirea Urziceni (desi imi arde buza sa zic ceva si de ei, ca de cand visam io la niste eroi din provincie care sa-i bage cu botul in noroi pe cripto-comunistii si dinozaurii de la Dinamo si Steaua!), ci la Sorin Oprescu.

Nenea asta candideaza si el la prezidentiale. Ma rog! Ii urez noroc, dar nu cred c-a sa faca vreo branza, si stiti de ce nu cred? Pentru ca e prototipul bucuresteanului smecher! Vorba, accentul, mimica, pedigriul securisticoid, ca sa nu mai spun de discursul in sine; toate sunt parca luate cu copy/paste din portretul robot al bucuresteanului antipatic, enervant si figurant, asa cum este el vazut in restul tarii.

Am umblat ceva (mult mai putin decat as fi vrut) prin tara si stiu cum sunt vazuti cei din Bucuresti; ergo, mare mirare daca domnul Sorin Oprescu va lua mai mult de 5% de la alegatorii din provincie!

Zic 5%, asa, ca sunt eu galanton. N-ar merita nici 0,1%, dar nu vreau sa fiu rau cu el: acest procent ii este rezervat domnului Corneliu Vadim Tudor, alt prezidentiabil in Romania anului 20 (parca asa a zis Silviu Brucan, nu?!).

5 comentarii:

gabriela spunea...

Fain ai scris :) I agree. Curat bucurestean antipatic :D

Mihai Buzea spunea...

@ gabriela: mersi. am zis bine, heya? si mai e ceva, da' n-am scris in post, ca nu sunt decat vorbe care mi-au trecut si mie pe la urechi: de unde are independentul asta un asemenea fond de campanie?!

basescu are cu el tot aparatul de stat; geoana tot aparatul de partid, care e imens (n-a fost PSD "partidul-stat" atata timp?); antonescu are un buget ceva mai mic, dar totusi partidul lui a stat patru ani la guvernare; dar oprescu?! de unde uriesenia asta de buget?!

daca stie cineva mai multe, sa zica. eu unul n-am auzit decat vorbe, si nu vreau sa deschid pliscul aiurea, sa ma aflu-n treaba.

gabriela spunea...

Ei, o fi gasit si el sponsori generosi. Mai ales ca medic fiind, a avut cu siguranta pacienti importanti pe mana:D

cristi spunea...

Acuma ca ai zis-o tu,ai dreptate,desi adevarul este ca n-am auzit nimic de el.Nu este nici simpatic nici antipatic,este un alt PSD-ist si atat.Am impresia ca lumea este asa de timorata de turul 2, ca nu-si mai pierde vremea cu astia care or sa dispara in turul 1.

Mihai Buzea spunea...

@ cristi: mda, securist care se da independent. buninteles ca n-a auzit nici dracu' de el si n-are nici o sansa. dar tot ma intreb de unde atata cacalau de bani la oprescu asta!