joi, 21 februarie 2008

A doua postare si prima din anul asta

Mi-am neglijat blogul dintr-un motiv deosebit de simplu: n-am mai avut chef de el. Imi aduce aminte de momente prea triste, asa ca l-am lasat naibii, mai ales ca m-am apucat de alt roman. Mi-am zis: draguta, acum cu experienta de la prima incercare, nu se poate sa ma mai pacalesc inca o data - sau cel putin, nu la fel!
Acum, ca l-am urnit din loc pe asta al doilea, imi dau seama ca incep sa retraiesc senzatiile faine pe care le-am trait in timp ce scriam capitolele reusite din Beri. De alea nereusite prefer sa nu-mi aduc aminte, si nici de ce simteam cand le-am scris.
Asa ca o sa mai pun cand si cand cate o postare, povestind cum pe doua directii: unu, cum a inceput totul; doi, ce simti in timp ce scrii o carte in care crezi. Ca n-au crezut si altii, asta e ghinionul lor. Ca n-au crezut editorii, asta e ghinionul meu.

Un comentariu:

bud bandi spunea...

Bine ai revenit! Sa fie intr-un ceas bun.
Octi