miercuri, 3 martie 2010

Cât de prost mă crezi, Costicklă?!

După cum prea bine se ştie şi cunoaşte, între mine şi onorabilul Don Costicklă există relaţii de rudenie şi prietenie care durează de zeci de ani (de fapt, de-un secol şi ceva, în materie de rudenie). Totuşi, între mine şi Don Costicklă s-a lăsat o umbră rău-prevestitoare, datorită penibilelor alegeri prezidenţiale din 2009.

Bref: Don Costicklă a fost anti-preşedintele în funcţie, iar eu pro-preşedintele în funcţie. Nu vreau să tastez nume proprii, pentru că, din punctul meu de vedere, aceasta este exact esenţa problemei.

Ce zic eu (nu că ar avea vreo importanţă ce zic eu): politica sunt doctrinele.

Ce zice Don Costicklă: politica sunt oamenii.

(A se observa dificultatea de a reda aceste idei din engleză în română, datorită diferenţei de număr (ca şi categorie gramaticală), nu de gen!).

Ergo, Don Costicklă mă piţigăie la cap cu minunatele porcării pe care le face preşedintele ţării (singur sau prin marele său prim-ministru). Eu însă vin şi mi ţi-l iau pe Don Costicklă pe partea aialanta: cu ce alternativă vii...?!

Adicătelea, Don Costicklă, io sunt ăla ne-consecvent?! Că votez candidatul de dreapta în turul doi?! Dar tu, că mergi cu omul stângii, ce-oi fi, bre?

Bine, bre... cică dobrogenii-s uniţi şi se ţin de neam... oricum mă lămurisem de mult, de când cu domnişoara Dana şi cu pantofii ăia maro ai ei...!

3 comentarii:

Dana spunea...

Nu vaz ce are dobrogenii de a face cu postul tau vizavi de stimabilul Domn Costica.

Doar probabil ca stii ca ma infurii de te iei de dobrogeni (mai ales degeaba, ca in acest post), natie de ti-e departe de intelegerea din mediul bercenesc.

Apreciez insa ca mi-ai marturisit culoarea pantofilor September Eleven

Constantin Nica spunea...

Sti ceva?! Oi fi eu de meserie IT-ist dar inca nu m-am obisnuit cu blogareala asta! Inca functionez pe modul clasic, anumite chestiuni prefer sa le discut fata'n fata! Asa ca te provoc. La o bere. Oricand.

Se te vedem atunci cum faci, in camp deschis, nu in spatele monitorului. Adica eu-ti zic ce gandesc in mod sincer si tu vi cu mistificari greu pardonabile ale realitatii.
En garde!

Mihai Buzea spunea...

@ dana: are, are, cum sa n-aiba?!
dar pentru ca te vaz nedumirita, te dumiresc io acu': don Costikla e foarte mandru de originea lui (semi-)dobrogeana si nu permite nimanui sa-l calce pe coada cu chestia asta. totusi, el si-a demonstrat inconsecventa politica, iar eu am atribuit chestia asta influentei soarelui dobrogean, care se stie ca arde tare si amesteca lucrurile pana te tulbura de cap, de vezi numai fete morgana.

ca mircea geoana sau pantofi maro, de pilda.

@ costikla: primesc provocarea si ridic manusa! cine adoarme ultimul a castigat!

daca participa si marele Vali, atunci reformulez: castiga cine nu cade gramada peste gratarul incins si plin de fleici!