miercuri, 12 mai 2010

Istericale de primavara

Si azi sunt bursucit, da' ieri eram al dracului de si mai bursucit! Pai sa nu-ti bagi, vorba taranului?!

Intai de toate, smecherul de Paulica e in delta, la pescuit de stiuci: sta cu Doamne iarta-ma-n sus, se parleste la soare, suge din sticla de bere si da la peste. Trai! Io stau ca un sobolan in mansarda asta si scriu capodopere nemuritoare: “Trimite trei capace si poti castiga o sapca GRATIS!”. Misto meserie. Nu degeaba ne spune lumea “creativi” si ne exileaza prin mansarde: sa nu crape de invidie ceilalti angajati, d-aia! Fie-al dracu' daca n-a fost asa in toate agentiile prin care-am trecut eu: creatia, in pod sau in beci.

La Popescu (“Concepto”, pe numele lui de firma), era o halima intrega: creatia era repartizata in dormitor. Asta era partea buna. Partea rea: creatia eram eu singur. Va dati seama ce vesela mi-a fost munca la Concepto, toata ziua singur cuc in dormitorul lui Popescu!

Ieri vine Marcu (un coleg de jos) la noi si incepe sa puna la cale o mare iesire la Sarulesti. La crap! Taceam din gura, ca sunt nou aici, da'-n sinea mea fierbeam! Va dati seama: Sarulesti, balta de concursuri internationale la crap!

Toate ca toate, dar macar treaba sa fi mers. De lucru aveam, proiecte sunt, dar artul mi-a fugit in lume (la propriu!). Artul (de fapt o “arta”) era ok, dar i se luase complet: a vandut tot ce-avea, si-a luat copiii si barbatul si-a plecat in Franta, sa locuiasca intr-o rulota. Cool. Iar eu am ramas ca prostul, cu textele facute si fara layouturi pe care sa le pun. Pai sa nu-ti bagi, vorba taranului?!

Cand am plecat acasa vedeam negru in fata ochilor. Ies in curte, si peste cine dau? Peste Marcu! Ce facea Marcu?

Tragea cu arcul. 

7 comentarii:

Aida B spunea...

E buna asta cu cistigatu' GRATIS. pe-aici am mai auzit una: cadeau gratuit. 'ai, ma, ca meseria (asta) e bratara de aur, iti zice o fosta.

Mihai Buzea spunea...

@ aida b: "cadeau gratuit"?! hai ca asta e tare! un fel de "gratuitate moca", ca sa zic asa!

copy-ul e bratara de aur, nu zic, ca in filmul "Lantul" (doi puscariasi legati in catuse si cu un lant, ca sa nu poa' sa evadeze: cu Tony Curtis si Sydney Poitiers, parca): adica artul si copy-ul sunt legati unul de altul, vai de cozonacul lor. c-or fi catusele de aur... ma rog.

da' nu sunt, d-ale dracu', ca daca erau, ma-mbogateam pan'-acum. si nici poveste de-asa ceva!

Aida B spunea...

te imbogatesti spi-ri-tu-al, ce credeai??:p desi cunosc unii care s-au invirtit bine si material.

Mihai Buzea spunea...

@ aida b: spiritual, si-gur. intocmai cum preconizam, imbogatirea spitituala e ceea ce mi-am dorit intotdeauna. iar publicitatea ofera exact asta: pai calculatorul pe care lucreaza artul nostru nu e un Mac de 270 de milioane?!

deci, da, in publicitate te imbogatesti spiritual. materialul e pe plan secund, nu ca-n literatura, unde-i invers!

:)

Aida B spunea...

circotesti, circotesti, si paune mina si scoate niste besteselleruri, Dan Brown ala cum a putut??:p

Mihai Buzea spunea...

@ aida b: ala scria cu negri. si eu scriu cu negri, doar ca singurul meu negru sunt eu.

de aici, drama.

Aida B spunea...

adica nu poti s-o pui de-o plantatie, am inteles. mai o fotosinteza ceva...