vineri, 2 aprilie 2010

Prin grija AFC-ului...

5 comentarii:

Geocer spunea...

Foarte buna aceasta campanie. Subscriu !

lollitta spunea...

:)) mi-a placut!
bafta sa-ti mearga cu inscrierile

Anonim spunea...

statistica ingrijoratoare ar fi ca numai 2 din 10 barbati presteaza inapoi...implica-te si tu!

Mihai Buzea spunea...

@ geocer: coane, nu e campania mea, nici chiar a AFC-ului (chiar, baga un search despre "AFC", sa vezi cu ce ocupa acest mare grup de discutii intelectuale! pe Liiceanu nu l-am admis, totusi, ca a cerut direct postul de presedinte...), dar multumesc oricum de sprijinul moral. ala de a redactat posterul e om cu cap! cu ce cap, acum ma rog, ramane de stabilit.

@ lollitta: hm! vad ca ideea este populara. ma gandesc sa-i ciordesc omului munca si sa fac un ONG. te pomenesti ca dau lovitura! c
ca ar cam fi timpul... mi s-a cam luat de foame.

@ anonim: 2 din 10?! slab, foarte slab, slabut, chiar! atunci trebuie umblat la denumirea ONG-ului, poate ceva de efect ar fi "Sexul oral reciproc - secretul armoniei in familie". Este exact, dar nu suficient de incisiv. Sau "Asa cum ne iubiti, asa va vom iubi: vrem sex oral!"....?!

Mihai Buzea spunea...

p.s. iar ca sponsor, ma gandesc la un producator de sapun. o sa-mi ramana recunoscatori toti calatorii din autobuze!