vineri, 12 februarie 2010

Multă lume necăjită


Credeam că numai eu am probleme d-astea…

3 comentarii:

Unknown spunea...

Dacă ai detalia aş înţelege chiar şi eu....

Dana spunea...

Eu mai am problema cu securistii pensionari, cu astia nu ai gasit post-it?

Mihai Buzea spunea...

@ povestitorul: esti incredibil. inteleg io ca nu poti deslusi o expunere succinta (ca la alea dezlanate esti maestru), dar nici macar un modest grafitti (sau "post-it", cum zice onorabila) nu pricepi?!

omul care a scris nu e de acord ca securistul care l-a omorat pe bunica-su la Aiud sa aiba pensie de 2000 de lei, iar bunica-sa pensie de urmas de 150 de lei.

nici eu nu-s de acord, macar ca bunica-miu a murit de moarte buna si frumoasa, adica de alcoolism.

@ dana: nu, dar cred ca la ei se referea artistul anonim de la statia de metrou Unirii.

a, da, am uitat: Povestasul nu merge cu metroul. d-aia n-a inteles!