marți, 9 februarie 2010

Jean Claude Van Damme


Dacă vă zic c-am văzut un film pe care-l recomand cu toată inima, ba chiar mai mult, voi o să mă credeţi. Dacă însă vă zic că filmul acesta e cu Jean Claude Van Damme, o să mă luaţi pe ţigăneşte (ceea ce e foarte urât pentru nişte oameni de cultură, v-am mai zis). Totuşi, eu, Mihai Buzea aka ”Gika” (care e atât poreclă, cât şi nom de plume, plus nume de personaj al Berilor de Aur, da?), vin şi vă recomand un film cu Jean Claude Van Damme. Un film extraordinar: nu garantez c-o să vă placă (eu unul nici acum n-aş putea spune dacă mi-a plăcut sau nu), dar în mod sigur vi se va părea ”ciudat”. Genul de film despre care poţi discuta în contradictoriu. Pe care-l ţii minte, chiar şi ca pe o ”porcărie” – dar de uitat nu-l uiţi!

Pentru că dacă-l vezi şi-l uiţi… atunci eşti un bou şi-ţi pierzi degeaba timpul pe blogul meu. Mai bine du-te şi împerechează-ţi ciorapii, că ieşi mai câştigat.

p.s. a, da, uitam: filmul se numeşte JCVD. Scenariul: Mabrouk el Mechri. Regia: Mabrouk el Mechri. Nu ca alea ale noastre, cu Sergiu Nicolaescu!

8 comentarii:

Aida B spunea...

crezi ca daca esti agresiv si provocator ai mai multi cititori??!

Mihai Buzea spunea...

@ aida b: e un post despre JCVD. cum as putea fi altfel decat "agresiv"?!

a, daca scriam despre Hortensia Papat-Bengescu, alta era socoteala...

Aida B spunea...

:))
chiar asa, HPB, ce vremuri...

Mihai Buzea spunea...

@ aida b: sau neuitatul "Puiul" al inubliabilului IAB-V... eh...

Aida B spunea...

aaaa
Bratescu Voinesti!!
orgasmic

amishor spunea...

Filmul m-a surprins in primul rand ca idee: tu, erou de actiune, idolul a milioane de adolescenti, te prezinti acum ca actor la sfarsitul carierei, in deriva, ratat ca si sot si ca tata.
Bila alba: i-a trebuit ceva curaj ca sa faca asta.
Bila neagra: joaca la fel de prost ca in filmele lui de actiune. Singurul moment « pe bune » este monologul de la final.

Da, filmul e surprinzator si curajos, iar situatia in care este pus este cel putin ridicola, chiar neverosimila. Dar merita vazut si apoi comentat. La obiect.

Unknown spunea...

Voi vorbiţi serios?!?

Adică există film JCVD care merită comentat pe un blog cult ?!?

Hmmmmm. S-a întors lumea cu fundul în sus....

Mihai Buzea spunea...

@ amishor: mersi, iubire. ma mir ca ai vut curaj sa admiti ca un film "cu carate" nu e o porcarie (presupun ca imi esti totusi recunoscatoare pentru "My big fat greek wedding", la care am ras, de ce sa nu zic, cu mare placere!). observatia de final ("merita vazut") iti depaseste varsta. de unde concluzia: ai inceput deja sa imbatranesti, alaturi de mine!

@ povestitorul: grasane, iti zic si eu tie ce i-a zis d-l Iliescu (inca zeu in mediul rural) seniorului Coposu, in geniala carte "Revolutie si reforma": "Anii petrecuti in detentie ii confereau o statura, nu neaparat si o legitimitate". ergo, faptul ca esti om de cultura nu-ti confera, neaparat, si dreptul de a-l condamna pe seniorul Van Damme!